Week 7 halver wege de stage - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Week 7 halver wege de stage - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Week 7 halver wege de stage

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

10 September 2014 | Nederland, Venlo

Mijn verslag van week 7 in al weer in de maak. Mensen die week 6 willen aflezen kunnen het dit doen. Heb de rest van mijn speciale zondag erneer gezet wat ik nog gedaan heb die avond. Dit was niet weg gevallen maar door tijdgebrek er niet bij komen te staan. Nu staat het erop. Mijn week begon niet op woensdag maar gewoon op maandag. Dit kwam omdat er een nieuw meisjes is begonnen en ik mijn begeleidster niet alleen wilde laten. Uitleg kost immers tijd en dat heb je niet in dit vak.
Maandag: Het begon in de mini club voor twee uur om uitleg te geven aan het nieuwe meisje hoe het werkte in de mini club. Daarna hebben we gesjoeld en waterpolo gespeeld. In de avond hadden de wel bekende mini disco en een externe show. Michel Jackson. Daarna hadden we publieke relatie.
Dinsdag: In de ochtend ben ik naar het strand gegaan om lekker te zonnen en te slapen. Omdat ik vrij was die ochtend. In de avond ben ik terug gekomen voor de show die we zelf hadden. Man against woman hierin strijden de mannen tegen de vrouwen door middels van kleine opdrachtjes die ze zo snel mogelijk moeten volbrengen. In deze show ben ik de dj van het verhaal en zorg ik voor de muziek bij de spellen.
Woensdag: Mini club en aqua gym. De aqua gym samen met Patricia gedaan, die kan dat goed geven. Na de break zijn we gaan waterpoloën en hebben we ping pong gespeeld. Het was gezellig bij de ping pong tafel veel mensen hebben mee gedaan. In de avond hadden we de mini disco. Na de mini disco hadden we een twee externe show.
Donderdag: Mini club omdat er met voetballen niemand meer is. Alle kinderen die konden voetballen zijn naar huis dus blijft de mini club alleen over. Na de mini club heb ik samen met Patricia de aqua gym gegeven. Na de lunchpauze zijn we samen gaan darten en biljarten. Natuurlijk deden de gasten van het hotel ook mee. In de avond de mini disco en een externe show.
Vrijdag: Ben ik naar het strand gegaan en heb ik lekker geslapen. Heb vier uur lekker in de zon op het strand geslapen. Toen ik wakker werd was ik nat van het zweet in de zon. Toen ben ik naar mijn kamer gegaan en heb een lekkere douche genomen. Daarna had ik mijn avond eten wat niet smaakte en koud was. In de avond ben ik samen met andere stagiaires nog naar het strand geweest. Dit was beter was niet zo warm het was soms zelfs koud.
Zaterdag: In de ochtend ben ik samen met Marivi, Marco en nog iemand gaan kajakken op zee. Dit was erg leerzaam maar vooral heel leuk om te doen. Na het kajakken zijn we gaan duiken in de zee. Dit was in het begin best eng om te doen. Je weet niet wat de golven en de stroming met je doen. Uit eindelijk was het allemaal mee gevallen en heb mooie vissen gezien. Het mooiste wat ik gezien had was de schildpad van heel dichtbij. Heb ook foto van de schildpadden en van de kajak tocht maar kan deze er niet opzetten omdat ik het bestand niet kan downlaoden.
Na het kajakken ben ik weer gaan werken omdat we een eigen show hadden en ik de dj moest zijn. We hadden een miss selection. Hierin strijden vrouwen tegen elkaar om mis Noelia te worden. Het strijden gaat via kleine leuke spelletjes.
Zondag: Mini club hierin is ook iets speciaals namelijk mijn begeledster Patricia heeft haar dag vrij. Voor het eerst dat ik met mijn nieuwe collega de aqua gym moest doen. We hebben het uur mini club gebruikt om de aqua gym voor te bereiden en de dansen te bedenken. De aqua gym en we hadden de oefeningen op een blaadje geschreven. Ik had het blaadje aan mijn collega gegeven omdat zij hier werkt en ik stage loop. Onder aqua gym kwam ze erachter dat ze het niet kon lezen van grotere afstand en vroeg me telkens wat we moesten doen voor een volgene oefening. Hebben veel gelachen aan de kant maar zijn wel blijven bewegen hebben niet stil gestaan. Alleen de volgorde die we normaal doen daar is de eerste keer niks van over gebleven. Hebben alles door elkaar gedaan. De maandag moesten we ook de aqua gym organiseren omdat Patricia een bhv cursus had voor twee dagen. Maar daar vertel ik de volgende keer over. Het gebeurde allemaal in week 8 alweer. Nog maar een paar weken en dan ben ik al weer terug. Ahh¡¡¡

  • 12 September 2014 - 13:27

    Dhr.Segers:

    Hallo Laura

    Weer een zeer uitgebreid verslag over je stage en je wordt zelfs een soort stagebegeleidster.

    Hoe ziet je sociaal leven eruit naast je stage. Tenerife al een beetje leren kennen. Al wat vrienden/vriendinnen gemaakt. Neem dat gedeelte van je verblijf op Tenerife ook mee.
    Werk je ook wel eens samen met Dirk?

    Jullie zijn nu halverwege de stage. Kun je me antwoord geven op de volgende vragen:

    1. Wie stuurt jullie aan op je stage plaats c.q. wie geeft jullie de dagelijkse opdrachten?
    2. Worden de opdrachten dagelijks of wekelijks geëvalueerd?
    3. Hoe vaak evalueren jullie de stage per week/maand?
    4. Wie evalueert met jullie de stage en wie doet de POP 2 op het einde van de stage?
    5. Wie vult de eindbeoordeling in op het einde van de stage?
    6. Wie controleert jullie stage uren en tekent uiteindelijk jullie urentabel zowel die in het logboek alsook de digitale te downloaden urentabel die in december naar het stageburo gaat?
    7. Met welke persoon in jullie hotel kan ik in jouw bijzijn het beste het stage gesprek doen?

    Jullie mogen de antwoorden van bovenstaande vragen per PM sturen of via deze website beantwoorden.

    Graag voor 17 oktober de vragen beantwoorden i.v.m. het stagebezoek per 20-10-2014.

    Bedankt voor jullie medewerking

    Dhr.Segers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5005

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: