Week neuve (negen) - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Week neuve (negen) - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Week neuve (negen)

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

26 September 2014 | Nederland, Venlo

Nog 5 weken en dan zit het er al weer op. Het gaat echt snel. De verslagen rollen van de lopende band. Het wordt steeds moeilijker om een leuk verslag te schrijven omdat er zoveel te beleven valt hier in tenerife en om alles op te schrijven wat er gebeurd dan wordt het een heel boek werk. Lijkt me ook niet de bedoeling. Houd het kort deze week als me dat lukt denk het niet.
Lunes: Deze dag blijft toch mijn vrije dag. Hierin moet ik altijd gaan bedenken wat ga ik doen vandaag. Deze maandag ben ik voor de verandering samen met een andere stagiaire naar het strand geweest. Er komt al een aardig kleurtje bruin te voorschijn te komen. De uren strand beginnen te werken. Hahaha.
Martes: Mini club/ voetbal daarna aqua gym met Patricia na onze pauze hadden ping pong en toen zijn we gaan opruimen van ons animatie ruimte. In de avond hadden we aangepaste mini disco omdat er weinig kinderen waren. Na de mini disco hadden we onze eigenshow ideale koppel.
Miercoles: In de ochtend had ik spaanse les van Patricia en Patricia Nederlandse les van mij. Daarna aqua gym. Waterpolo en in de middag hebben we nog wat gedronken samen. In de avond aangespaste mini disco, een externe show en na de show een bingo. Deze bing ging goed.
Jeuves: In de ochtend Spaanse les en Nederlandse les voor ons Patricia en ik. Na de les hadden we de aqua gym, darten en biljarten. In de avond kids fun omdat we geen kinderen hadden voor een uitvoerbare mini disco. Na de kids fun hadden we onze eigenshow mannen tegen de vrouwen.
Viernes: Voetbal in de ochten met 1 persoon. daarna publieke relations praten met de mensen houd dat in. In de middag sjoelen en overleg. Wat kan beter en veiliger rond onze muziekbox en wanneer doen we wat qwa presentatie van de activiteiten. De avond had ik vrij we zouden met een groepje gaan stappen maar iedereen was te moe om te gaan dus stelden we dat uit naar volgende week.
Sabado: De ochtend en middag had ik vrij. Heb lekker lang uitgeslapen voor een keer. Heb daarna lekker op de bank tv gekeken naar de duitse zender om mijn duits wat te verbeteren. Nu mijn engels goed gaat moet ik mijn duits weer een beetje bijspijkeren. In de avond Hadden we de miss selection dit is een van onze eigenshow die we zelf uitvoeren.
Domingo: Voetbal in de ochtend. Daarna waterpolo op zondag middag. Na de break ping pong en biljarten. In de avond een aangepaste mini disco en een externe show. Na de show hebben gepraat met de mensen wat ze er van vonden en hoe de vakantie bevalt hier op Tenerife.
Mededeling: Ik kan geen foto´s plaatsen omdat ik de foto´s van mijn telefoon niet op de leptop krijg dit komt doordat ik het programma niet kan dowloaden wat daarvoor nodig is.

  • 27 September 2014 - 19:01

    Dhrr.Segers:

    Hoi Laura

    Weer bedankt voor je verslag
    Het hoeft nu niet meer elke week. maak langzaam een eindverslag met de leermomenten en aandachstpunten die je tijdens je stage op Tenerife bent tegen gekomen.
    Noem eens de 3 Tops en de 3 Tips van je stage op Tenerife.

  • 02 Oktober 2014 - 20:31

    Yvonne Rongen Robben:

    Hoi,laura
    Bedankt voor je leuke kaart en heb hier iedereen de groeten van je gedaan zoals je schreef.
    En inderdaad potje zon is aangekomen . Het weer is hier oke. Maar het kan nog beter dus..... nee geintje.
    Geniet jij maar lekker van het weer daar in je vrije tijd. En inderdaad nog maar 4,5 week en dan lig je weer thuis op de bank. Enne je vraag over Ramon..... is nog niet bekend.Maar dat gaat wel lukken denk ik zo.
    Ik kom op bezoek zo gauw je thuis bent ,wil je bruine kleurtje zien en je verhalen LIVE horen. Nog veel plezier de laatste weken en de groeten aan de schildpadden,leuk filmpje. gr Jan Ramon, Lei,Peter , Frans,Leo en Ikke natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4999

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: