Week 6 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Week 6

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

02 September 2014 | Nederland, Venlo

Mijn verslag van week 6, Wat vliegt de tijd toch snel om. Mijn werkdag van de week begon op woensdag morgen met voetbal en na het voetbal heb ik samen met mijn collega de aqua gym gedaan. Na de lunch hebben we waterpolo georganiseerd en ping pong. In de avond hadden we de gebruikelijke mini disco voor de kinderen en een externe show.
Donderdag: In de ochtend hebben we een lekker potje voetbal gespeeld na het voetballen de aqua gym. In de middag hadden we darten en biljarten. In de avond de mini disco en de papegaaien show.
Vrijdag: Hebben we samen de mini club geopend en het voetballen. In de middag ben ik samen met mijn stagebegeleidster gaan dansen op het podium. Dit was erg leerzaam en leuk om te doen. In de avond hebben we verder gedansd met de mini disco en na de mini disco hadden we een externe show.
Zaterdag: Dit was een speciale dag. Een van mijn collega´s is ontslagen omdat ze niet eerlijk was tegenover de baas. Dit was een verassing voor mij omdat ik niet alles heb mee gekregen. Maar de dag moest gewoon doorgaan en zo zijn we begonnen met de mini club en heb deze gesloten voor vandaag. Na de mini club hadden we aqua gym. Na onze lunch ben ik zelfstandig gaan sjeu de boelen met de mensen en heb het ping pong georganiseerd. In de avond hadden we de mini disco en een externe show. We hebben ook de voorbereidingen getroffen voor de zondag omdat het een hele speciale zondag voor me was. Waarom dat ga ik je nu vertellen. De zondag heb ik helemaal alleen gedaan. Mijn baas had vrij die dag en moest haar afspraken organiseren en de andere collega was ontslagen dus bleef ik alleen over. Dit hield dus in dat ik ook de presentaties van de activiteiten en de show moest doen. Dit was super spannend voor me.
Zondag: de morgen was best relaxt omdat ik begon met het waterkasteel in het zwembad. Ik moest het kasteel in het midden van het zwembad houden. Na de lunch had ik mijn activiteiten. Had Darten en biljarten omdat ik dit de leukste activiteiten vind. Heb deze ook gepresenteerd in het spaans. Mijn baas had alles opgeschreven op een blaadje en ik moest het alleen nog goed uitspreken. In de avond had ik mini disco en had ik een externe show Top head and heels. Deze mensen waren heel behulpzaam, dit was omdat ik de presentatie van de show moest maken en ik daar geen ervaring in heb. Deze mensen hebben me uitgelegd hoe ik het besten de presentatie kon doen. Een maal op het prodium heb ik het geprobeert en na wat tips en voorbeelden van de man van de show is het best aardig gelukt om de presentatie te maken.

  • 03 September 2014 - 08:33

    Yvonne :

    Zo jij bent goed bezig. Fijn dat ze je het vertrouwen geven dat je het alleen kunt .Al is het noodgedwongen. Je hebt je nu extra kunnen laten zien. Enne dat potje zon wat je zou sturen.....het is gelukt. Gisteren en vandaag krijgen we een zonnige warme dag. Nazomer noemen ze dat hier. Geniet van je stage en als je tijd over hebt stuur nog meer potjes!!!

  • 03 September 2014 - 17:06

    Dhr.segers:

    Hoi Laura

    Jammer dat een gedeelte van je verslag is weggevallen. Ik had graag geweten hoe de rest van je speciale zondag er uit zag. Knap dat je het maar effe helemaal alleen doet en ook nog in het Spaans. Het feit dat ze dat jou nu toe vertrouwen betekent dat je het goed doet. Door dit soort verslaggeving word ik trots op je en betekent dat je ook grote ontwikkelingssprongen voorwaarts maakt.
    Je bent zelfs aan het dansen geslagen en ook nog op een podium. Pluim!
    Ik zie je tijdens de herfstvakantie graag aan het werk. Probeer dan ook een klein beetje je logboek in orde te hebben voor zover mogelijk met al die drukte.
    Ik zal samen met Marivi en via Marivi afspraken maken bij alle drie de hotels voor een stagebezoek.
    Nog geen foto's? Ik wil jullie zo graag aan het werk ! Indien mogelijk plaats er een paar op deze website.
    Tot het volgende verslag.
    Hasta luego

  • 05 September 2014 - 02:40

    Mieke:

    Hola Laura,
    realiza allí otra vez y estoy orgulloso de lo que espera las últimas semanas, vas bien, anímate tú puede y estoy muy orgulloso de mi niña.
    Si regresas a casa vamos cocinando y asegúrate de que tienes suficiente vitaminas dentro de nuevo.

    Mamá XXxxx

  • 05 September 2014 - 14:05

    Yvonne:

    Zo niet alleen jij bent goed bezig ook je Mama. !!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 5006

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: