Korte samenvatting van mijn werkweek - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Korte samenvatting van mijn werkweek - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Korte samenvatting van mijn werkweek

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

19 Augustus 2014 | Nederland, Venlo

Mijn werkweek startte op woensdag morgen om 11:00 uur. We begonnen de week met watertoestel in het zwembad. Daar zijn we mee bezig geweest tot 13:00. Heb de deelnemers ingeschreven en de tijd waargenomen daarna ben ik in het water gaan staan en het toestel vast gehouden toen de volwassenen aan de beurt waren. De rest van de dag heb ik mee geholpen met sjeu de boelen. De donderdag begon zoals elke dag begint met voetbal of miniclub en daarna onze bekende spelletjes die we hebben. Waterpolo, darten, pingpong, biljarten, mini disco en onze externe en eigen shows. Dit wordt meerdere keren per week herhaald en om niet saai te worden na drie werkweken sla ik deze week een uitgebreid verslag over en vertel meer over de speciale dingen die ik ernaast nog gedaan heb of andere werktijden zoals op de vrijdag. Op de vrijdag ben ik begonnen om 13:00 uur met een eet pauze omdat we die dan standaard hebben. Leuk om je dag mee te beginnen aan komen en dan gelijk mogen eten. Na het middag eten zijn we begonnen met biljarten hier heb ik zelf een groep kinderen mogen begeleiden. Ik vond het wel lastig om te doen omdat er veel spaanse mensen aanwezig waren die bijna tot niets aan engels verstonden. Maar met hand en voet werk is het me toch gelukt om duidelijk te maken hoe ik het spel wilde spelen. Na het biljarten zijn we gaan waterploën en weer heeft mijn team gewonnen van Patricia's team. Het staat inmiddels 5-0 voor mij. Hihihi. Toen we klaar waren ermee zijn we onze tent maar eens gaan opruimen dat was zeer nodig. Misschien raad je al wat we zijn tegen gekomen tijdens het opruimen. Juist ja cucaracha's niet 1 maar 6 grote bruine dingen. Maar gelukkig heb ik ze allemaal gevangen en dood gemaakt. Het was tja wat moet ik er van zeggen leuk dat je collega's in de ronte springen door die beestje, maar geeft wel een dubbel gevoel van binnen. Op de zaterdag ben ik na het voetbal en het eten samen met mijn begeleidster opzoek gegaan naar plaatjes die we nodig hebben voor de activiteiten. We willen nieuwe kaartjes maken die we in het bord stoppen waar mensen kunnen zien welke activiteit we aanbieden. En zondag was een leuke dag en warme dag vooral om te werken. In mijn vrije dagen van deze week ben ik maandag naar het strand geweest en heb geluncht met mede studente die hier ook zitten. De dinsdag die ik vrij had deze week heb ik mijn reisverslag gemaakt. Waarom het niet vorige week erop stond is omdat mijn internet limiet was bereikt en ik moest wachten tot vandaag. LOL
Nu effe terug te komen op mijn reacties welke liedjes we doen in de mini disco. Het zijn verschillende liedjes zoals chi chu wa, hoki poki, veo veo, chocolate, ra bam bam, Superman en nog een paar waar ik op dit moment de naam niet van weet. Maar wel weer heel anders dan dat wij ze kennen van school.

  • 19 Augustus 2014 - 21:50

    Dhr,Segers:

    Hoi Laura

    Leuk inhoudelijk verslag. Zo zie je maar weer dat de dansjes overal anders zijn. Dus fantasie en creativiteit blijken belangrijk in ons vak te zijn.
    Hoe is het met je gezondheid?
    Op de achtergrond wordt nog steeds naar oplossingen gezocht maar elke oplossing heeft weer een nadeel m.n. het vervoer dat voor jou 4 x per dag van toepassing is. Het blijft dus een probleem. Jammer dat de huisvesting dit jaar zo'n probleem is t.o.v. het vorig jaar.Toen waren er van renske en etienne geen klachten.
    Maar zo te zien heb je wel lol in je werk en dat is naast je gezondheid en veiligheid natuurlijk ook belangrijk.
    Ga zo door.

    groetjes uit een nat en koud Nederland.

    p.s. stuur wat zon door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 5007

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: