Mijn vier dagen hier - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Mijn vier dagen hier - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Mijn vier dagen hier

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

22 Juli 2014 | Nederland, Venlo

Hallo luitjes hier ben ik weer met het vervolg van mijn verslag.Op zaterdagavond zijn Dirk, Sander, Sean en ik op stap geweest met Marivi. Daar hebben we mensen van estland ontmoet die hier ook kwamen stage lopen. We zijn de volgende ochtend naar het strand gegaan met z'n alle. Denise en ik waren samen naar het strand gegaan om lekker van de zon te genieten. Later is de rest van onze groep erbij gekomen en twee dames die we de avond ervoor hadden ontmoet, deze dames werken bij Iberostar bij Jordie in het hotel. Na een lekker dagje strand zijn we gezellig naar ons eigen hotel gegaan om ons voor te breiden op ons eerste werkdag voor vele van ons. Heb in de avond gezellig met Dirk een goed film gekeken en ben daarna naar bed gegaan. De volgende morgen liep mijn wekker om 9:00 uur af. Heb me klaar gemaakt om te gaan werken. Samen met mijn kamer genoot ben ik naar mijn hotel gegaan met de bus. Ik wist niet hoe dat ging of hoe het in elkaar zat, maar samen zijn we eruit gekomen en op tijd in het hotel aangekomen. Daar had ik om 11:00 uur mijn eerste activiteit mini kids. We hadden het thema Indianen. We hebben met z'n alle een indiane hoed gemaakt van papier met ieder twee blaadjes erop. Toen we dat klaar hadden zijn we gaan trefballen hier noemen ze dat buldog. Daarna hebben nog kapiteintje gedaan. Kapitein maakt te bewegingen en de matrozen doen dat na en 1 iemand moet raden wie de kapitein is. Daarna hebben we opgeruimd en hebben lekker gegeten bij het hotel. Om 14:00 uur hebben we waterpolo gespeeld in het zwembad van het hotel. Dit was zeer grappig om mee te maken. Bij dit onderdeel waren meer Nederlanders dan Spaanse of duitse mensen of Engelse. Nederlands onder onsje. Daarna ben ik met de bus terug naar het hotel gereden toen alles klaar was. En de zelfde avond ben ik weer terug gegaan voor de avond activiteiten waar ik de volgende keer overschrijf veel lees plezier en groeten van hier.

  • 23 Juli 2014 - 11:05

    Yvonne:

    hoi,
    lees dat je al aardig goed bezigt bent. Stapt in een andere wereld en compleet nieuw ritme . Ben benieuwd naar je verslagen. Veel plezier en ervaring toegewenst vanuit Venray

  • 24 Juli 2014 - 14:50

    Dhr.Segers:

    Hoi Laura.
    Is Chantal niet mee geweest op de zaterdagavond. Hopelijk toch niet ziek.
    In welk hotel werk je en in welk hotel slaap je. Is dat dezelfde situatie zoals bij Etienne en Renske vorig jaar?
    Denk eraan dat je 's avonds niet alleen terug gaat naar je slaaphotel en zeker niet wandelend.
    Hoor weer van je. Graag ook foto's.

  • 24 Juli 2014 - 14:50

    Dhr.Segers:

    Hoi Laura.
    Is Chantal niet mee geweest op de zaterdagavond. Hopelijk toch niet ziek.
    In welk hotel werk je en in welk hotel slaap je. Is dat dezelfde situatie zoals bij Etienne en Renske vorig jaar?
    Denk eraan dat je 's avonds niet alleen terug gaat naar je slaaphotel en zeker niet wandelend.
    Hoor weer van je. Graag ook foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 5004

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: