Week 11 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Week 11

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

14 Oktober 2014 | Nederland, Venlo

Alweer een week voorbij wat vliegt de tijd toch. Nog een verslag en ik heb mijn 12 weken stage in een verslag geschreven.Heb beschreven wat ik gedaan heb tijdens mijn stage uren en een beetje erbuiten. Zal maar snel beginnen met mijn standaard werk ben ik ook weer eerder klaar. :)
Maandag: Is mijn vrije dag deze week. Ben voor de verandering naar het strand gegaan om lekker uit te rusten en te genieten van het weer. Heb een boek mee genomen en ben gaan lezen. Mensen ik ben bruin aan het worden ben bijna zwarte piet. :)
Dinsdag: Mini club daarna aqua gym in de middag sjeu de boel en ping pong. In de avond mini disco en een externe show. Na de show zijn pr gaan doen om onze punten op te halen.
Woensdag: Mini club met ontbijt daarna aqua gym. In de middag ping pong en een rust uurtje. In de avond mini disco externe show en de papegaaienshow. Eindelijk sta ik met de papegaai op een foto.
Donderdag: Mini club, aqua gym en in de middag darten en biljarten. In de avond mini disco en karaoke. Ik heb mee gezongen met de karaoke avond en het is gefilmd. Ben beroemd geworden hier op Tenerife ;).
Vrijdag: Mini club en aqua gym en in de middag sjoelen en waterpolo. In de avond had ik vrij en heb gezellig wat gedronken met de dames die hier ook zitten.
Zaterdag: In de ochtend was ik vrij en heb ik uitgeslapen en ben naar het strand geweest. In de avond had ik mini disco en miss selectie. Altijd leuk.
Zondag: Mini club en de aqua gym met Tina in de middag sjeu de boel en waterpolo. In de avond Mini disco en een externe show en na de show een quiz.
Zo nu nog een week verslag en dan begin ik aan mijn eindverslag moet nog een beetje nadenken wat ik er allemaal ik ga zetten en of ik een heel groot verslag maak of het toch beperk tot een kern van positieve punten. Maar nu eerst mijn volgende week verslag.

  • 14 Oktober 2014 - 21:01

    Mieke:

    Hey meisje, Je weet het waarschijnlijk niet maar er is wat ophef over zwarte piet in Nederland dus is het misschien beter als je de laatste weken uit de zon blijft.
    (Trouwens je blonde haren verklappen jouw geheim.)

    Me alegro de que casi llega a casa y estoy orgulloso de ti que te quedaste allí a pesar de todo lo que usted y usted hizo la mejor. Toppie limpieza

    xxxx Mam

  • 14 Oktober 2014 - 21:28

    L-Senna Steeghs:

    Hallo Mieke,
    Heb het vertaald in het Nederlands voor de mensen die het niet kunnen lezen.

    Ik ben blij dat je bijna thuis komt en ik ben trots op je dat je daar bleef ondanks alles en dat je het beste deed. Toppie


  • 17 Oktober 2014 - 01:17

    Hans:

    Hoi krullebol, Ik ben het volledig eens met Mieke. En ik denk ook wel dat Mila dolenthousiast is jou weer te zien. Ik mag dat natuurlijk niet van mijzelf zeggen, maar ik wil je wel laten weten dat ik het fijn vind straks weer eens lekker met jou te steggelen over de ons bekende zaken. Ik zie dat je dagboek al 989 keer is bekeken. Eigenlijk vind ik dat er dan toch wel wat meer belangstellenden, minstens .....% wel iets van zich had mogen laten horen!! Misschien zijn die allemaal wel een beetje jaloers op wat jij daar mag meemaken. Ik zal nog een kaarsje uit Kevelaer laten branden en hoop dat dat je zal helpen die laatste dagen door te komen, mogelijk hebben de thuisblijvers daar ook baat bij. Breng voor de thuisblijvers in elk geval het "zonnetje" mee.
    Kn...... hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4997

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: