Week 10 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

04 Oktober 2014 | Nederland, Venlo

Mijn activiteiten die deze week gedaan heb. In week 10. Het was een week met wisselvallig weer en zelfs de eerste druppels regen zijn gevallen hier in Tenerife. Na twee maanden zon eindelijk ook eens wat regen niet veel maar hier zijn het wel hele dikke druppels regen. In week 13 ga ik mijn eind verslag maken omdat ik op mijn andere site ook 12 weken stage verslagen moet hebben. Nog een klein beetje geduld en dan komt een goed eind verslag kan ik nog even na denken hoe ik het er neer kan zetten.
Maandag: Deze dag ben ik vrij geweest heb mijn tijd op mijn kamer door gebracht voor de eerste keer. In de avond ben ik op stap geweest met gasten van het hotel. Onze Stan de man was een bijzondere man met veel humor en enthousiasme. Hij heeft letterlijk de hele kroeg op zijn kop gezet door te dansen. We hebben zelf de polonaise gelopen door een schotse kroeg, toen we binnen kwamen zat iedereen op banken en stoeltjes en na 10 was iedereen aan het dansen door Stan. Heb de avond van mijn leven gehad.
Dinsdag: In de ochtend mini club en voetbal. Aqua gym erna en in de na middag sjeu de boel en ping pong. In de avond de mini disco en een externe show met daarachter een bingo.
Woensdag: Voetbal in de ochtend. Aqua gym en in de middag waterpolo en ping pong. In de avond mini fun omdat er geen kinderen waren die de mini disco konden dansen dus hebben we er een variatie op gevonden voor de kinderen. Een externe show erna en een bingo als laatste op de avond.
Donderdag: Mini club met ontbijt, lekker gesnoept. Daarna alles eraf gegooid in de aqua gym. In de middag darten en biljarten. Biljarten heb ik zelf georganiseerd. In de avond geen mini disco omdat er geen kinderen waren. We hebben maar besloten op pr. te gaan doen. In de avond hadden we karaoke. We hebben een mevrouw in ons hotel logeren haar naam is Bruna. Waarom zeg ik dit omdat deze mevrouw een stem waar je kippenvel van krijgt. Zij zing time to say goodbye van André Brochelli en Celine dillon.
Vrijdag: Mini club met ontbijt (koek) Het weer was zeer bewolkt vandaag en toen de mini club ten einde was begon het te regenen. Iedereen was uit het zwembad dus geen aqua gym die op het programma stond. Improviseren uit eindelijk kwam er sjoelen uit omdat we dat op het podium voor de mensen konden doen. Na het sjoelen ben ik mijn verslag gaan schrijven van week 9. In de avond had ik vrij ben nog even naar het strand geweest om uit te waaien.
Zaterdag: In de middag lekker naar het strand geweest om bij te kleuren omdat het slecht weer was deze week. Dan laat mijn bruin los en moet je bij kleuren. Het was al lang geleden dat ik naar het strand was geweest om te zonnen. In de avond hadden we mini disco en mister noelia. Bij deze show heb ik me krom gelachen als dj. Er is een spel daar moet je ballonnen tot ontploffing brengen met buik tegen buik. Tina onze nieuwe medewerker was het slachtoffer omdat met de mannen te doen. Er was een Duitser die was wel heel lomp en dat gaf de mooiste bewegingen weer. We hebben nu de Tina move. Had echt buikpijn van het lachen.
Zondag: Hebben we in de ochtend een goed potje voetbal gespeeld met de jeugd. 20+. Na het voetballen zijn de gasten het zwembad in gedoken om te waterpoloën. Daarna hadden we biljarten binnen. In de avond mini disco en een externe show en daarna zijn we nog even gaan dansen met de gasten.

  • 04 Oktober 2014 - 17:34

    Dhr.segers:

    Hoi Laura

    Weer bedankt voor je zeer lang en uitvoerig verslag. Leuk dat er ook een sociaal moment wordt beschreven naast je "standaard" werk. Ook bedankt voor je gegevens. Tot binnenkort tijdens het stagebezoek.

  • 07 Oktober 2014 - 11:33

    Dhr.Segers:

    Het stagebezoek vindt plaats op maandag 20 oktober tussen 9.30 en 13.30 uur.
    Ik kom met Marivi langs alle hotels.

  • 07 Oktober 2014 - 23:57

    Hans:

    Hallo Laura, het heeft een tijdje geduurd, maar nu weet ik, dankzij jouw moeder hoe ik je kan bereiken.
    Het zijn in elk geval een heleboel leuke dingen die je hebt meegemaakt. Misschien kun je een paar van de dingen die je deze weken gedaan hebt nog eens met de "jeugd" in Someren toepassen!
    Ik hoop maar dat je straks als je weer terug bent, nog kunt wennen aan het leven in het Blerickse, maar jou een beetje kennende zal dat wel lukken. Hier blijft het druk (mijn eigen schuld, dat weet ik), maar in vind het leuk als je straks weer terug bent. Ik moet je ook nog de groeten doen van Sjaak want die vraagt ook nog regelmatig hoe het met jou gaat. Ik wens je heel veel sterkte deze laatste weken.

  • 14 Oktober 2014 - 20:18

    L-Senna Steeghs:

    Hallo Hans,

    Leuk dat je een reactie plaats bij mij op de site. Ik ben ook weer blij als ik kan deel nemen met de "jeugd"van someren. Ik ga het zeker toepassen van wat ik hier heb geleerd. Het leven in het Blerickse blijft maar ik weet nu al dat ik veel moet doen als ik terug ben. Doe de groetjes maar terug aan Sjaak en zeg maar dat alles goed is met mij. Ik bel wel weer als ik terug ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 4994

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: