Mijn achtste week - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Mijn achtste week - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Mijn achtste week

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

20 September 2014 | Nederland, Venlo

Maandag: In de ochtend hadden we mini club maar er waren niet veel kinderen. Hebben deze ochtend gebruikt om de aqua gym wat aan te passen zodat die nu wat beter ging. Na de mini club moest het dan gebeuren de aqua gym. Deze keer heb ik het blaadje bij me gehouden en heb ik mijn collega verteld wat we moesten doen. Nu ging de aqua gym veel beter en heb ook de normale volgorde aan gehouden die we een beetje hanteren. Rond de klok van twee zijn we begonnen met waterpolo en na het waterpoloën hebben we ping pong gespeeld. In de avond hebben we de mini disco en een externe show.
Dinsdag: Mini club met weinig kinderen. Aqua gym met mijn andere collega Tina het ging steeds beter. Nu hadden we een goede aqua gym neer gezet naar onze mening. Daarna hadden we sjeu de boel maar is niemand voor komen opdagen dus hadden we een tussen uurtje. We zijn daarom iets eerder begonnen met ping pong hier was wel animo voor. In de avond hadden we mini disco met drie personen. Daarna hadden we een externe show en na de show hadden we een quiz georganiseerd. Die op het einde een beetje uit liep op een foute quiz omdat veel mensen veel punten hadden gehaald en het team niet zoveel champagne mag uitgeven. Dus had onze Tina alle blaadjes opgehaald en een winnaar uitgekozen.
Woensdag: De mini club met Patricia gedaan we hebben bingo gespeeld met drie kinderen. De kinderen waren spaans en moesten de nummers in het spaans genoemd worden. Veel nummer gingen in het spaans en een spaans kind probeerde het in het engels dat ging erg goed. Daarna de aqua gym met Patricia gedaan dit was super om te doen omdat zij gewoon het geweldig kan. Na de aqua gym hadden we waterpolo en daarna hadden we een kantoor uurtje wat een beetje uitliep. Hierin heb ik mijn verslag van week 7 geschreven. In de avond hadden we mini disco maar er waren niet zoveel kinderen. Toen hadden we de externe show. Toen moesten we een keuze maken of een bingo of dansen. Het probleem lag het in de gemiddelde leeftijd van de gasten. Dit in deze week flink omhoog gegaan. We hebben toch voor het dansen gekozen omdat ik vond dat oude mensen dansen ook leuk vonden. Patricia durfde het eerst niet zo goed aan maar heeft het toch gedaan en uiteindelijk is het toch mee gevallen en hebben veel mensen deelgenomen aan het dansen.
Donderdag: Mini club me Patricia en daarna de aqua gym. Die trouwens veel calloriën doet verbranden. Daarna hadden we darten en biljarten hier waren veel deelnemers aanwezig. In de avond de mini disco en een externe show en een papegaai show.
Vrijdag: Had ik vrij en ben ik voor de verandering naar het strand geweest om te bakken in de zon. Dit is me prima bevallen ben samen met een andere stagiaire naar het strand geweest.
Zaterdag: Ben alleen vrij geweest in de ochtend en middag. In de avond ben ik gaan werken omdat Tina alleen moest werken omdat Patricia vrij had omdat ze nog een vrije dag tegoed had. Omdat ze nieuw is wil Patricia niet dat ze alleen werkt. Na de externe show hadden we een bingo die we moesten organiseren. We hebben veel gelachen onder de bingo. De rest laat zich raden wat fout kan gaan onder een bingo met verschillende talen.
Zondag: In de ochtend en middag had ik vrij omdat ik zaterdag avond had gewerkt. Ben zondag met een stagiaire die hier logeert naar het strand geweest en heb daar lekker gelegen tot een uur of vijf daarna heb ik me klaar gemaakt voor het werken. We hadden al eerste de mini disco en daarna een externe show. Na de show zijn we met de mensen gaan praten omdat ze wat ouder zijn er daar meer vraag naar is dat wat anders. Van het eiland verder heb ik nog niks ontdekt maar dat komt nog wel heb tijd genoeg omdat te doen heb nog een week vakantie die nog kan opnemen. Ga zeker van het eiland genieten.

  • 21 September 2014 - 11:24

    Dhr.Segers:

    Hoi Laura.

    Allereerst bedankt voor de info die je hebt doorgegeven en voor je zeer uitgebreid verslag.

    Nadat jouw werksituatie/locatie nu voor mij duidelijk is lees ik je verslagen ook met andere ogen. Fijn dat je zelf je leermomenten ervaart door te blijven doen en te evalueren. Het zal nu inderdaad wel wat rustiger zijn maar dat zal over een paar weken wel weer veranderen gezien de boekingen van de hotels op Tenerife. Veel hotels zijn nu al vol geboekt m.b.t. de herfstvakanties.

    Zie je binnenkort.

    Dhr.Segers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4988

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: