Mijn vijfde week alweer - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Mijn vijfde week alweer - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Mijn vijfde week alweer

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

26 Augustus 2014 | Nederland, Venlo

We zijn nu zo'n vijf weken hier en de tijd vliegt. Het het super naar mijn zin in mijn hotel en als het even kan wil ik daar ook niet weg. De activiteiten die ik gedaan heb deze week. Mijn week start op woensdag morgen en ben begonnen zoals ik de week altijd begin met voetbal in de ochtend. Na het zweten van het voetbal ben ik samen met mijn collega de aqua gym gaan doen was even lekker afkoelen in het water. Na mijn break hebben we de activiteiten sjeu de boel en waterpolo deze activiteiten duren een uur. Heb mee gedaan woensdag met waterpolo in het water was super leuk om te doen. Daarna heb ik een break van 4,5 uur ben samen met mijn collega naar het strand gegaan en heb daar de 4,5 uur volbracht ben daarna weer gaan werken. De avond begint meestal met de mini disco en daarna hebben een quiz gedaan van twee uur.
De volgende dag zijn we begonnen met basketbal voor de verandering. Dit heb ik twee uur gedaan, daarna hadden we pauze. Na de pauze hadden we de volgende activiteiten darten en waterpolo. Na deze activiteiten weer onze break. In de meeste gevallen ga ik terug naar mijn hotel waar ik slaap en ga dan effe liggen voor twee uurtjes slaap bij te pakken. Daarna weer met volle moet onze mini disco dansen. En dan te genieten van onze externe shows.
Vrijdag ochtend weer fris beginnen aan de dag met een combinatie spel van voetbal en basketbal. Na de pauze zijn de volgende activiteiten aanbod gekomen: Sjoelen, Ping pong, waterpolo en biljarten.
Zaterdag ben ik begonnen met flesjes voetbal wilde wat anders dan alleen partij vorm en we hadden de flesjes liggen bij onze muziek box. Na het flesjes voetbal ben ik samen met mijn collega gaan aqua gymmen. Na de pauze ben ik gaan sjeu de boelen, toen die activiteit klaar was ben ik gaan stepdansen met een andere collega.Dit was zeer leuk om te doen ook al kan ik er niks van. In de avond was er weer de mini disco alleen vandaag zat er een speciaal randje aan. Een andere collega/stagiaire van de receptie heeft mee gedaan met dansen omdat het haar laatste werkdag was. Dit maakte het extra speciaal en leuk we hebben veel gelachen. Na de mini disco hadden we de show mister noelia. Hierbij ben ik de dj tijdens de show.
Op zondag was er mee animo voor flesjes voetbal en gewoon voetbal in de ochtend. Het was ontzettend leuk om flesjes voetbal te spelen. Daarna hebben we nog een partij vorm gespeeld. Na de pauze zijn de volgende activiteiten aanbod gekomen: Darten en ping pong. Het was een gezellig Nederlands/Belgisch onderonsje. In de avond hadden we de mini disco en daarna een externe show en na de show hadden we bingo. Een collega is aan het oefenen om de getallen in het Nederlands te zeggen. Hier hebben we om gelachen. Mensen in het publiek ook, met name om de uitspraak en Spaanse mensen verstaan er niks van maar vinden het wel leuk om te horen. Die moesten het hardste lachen.
Mijn vrije dagen van de week: Maandag ben ik samen met de andere stagiaire die afscheid nam samen wat gaan drinken op het terras. Zij moest vertrekken rond de klok van 5 uur. Heel jammer was ook een Nederlandse. Daarna zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben daar afscheid genomen. :~ De dinsdag heb ik mijn verslag gemaakt en ben ik naar het strand gegaan. ff Lekker ontspannen.
Met mijn gezondheid is het nu stabiel hoest nog af en toe maar het is wel vol te houden. Het eten blijft nog een probleem maar ook dat komt goed, mag nog wel wat verliezen in gewicht. XD.
Nog iets leuk wat ik te melden heb voor mijn lezers die het nog niet weten. Heb er een nieuw huisdier bij een GEKKO. Lizzart is zijn of haar naam. We kunnen het goed met elkaar vinden. Het beestje eet al mijn vliegjes en spinnen op mijn kamer op en zit achter de kast verstopt. Heb nog geen foto kunnen maken was me nog te snel af.

  • 26 Augustus 2014 - 16:26

    Dhr.segers:

    Leuk en een goed inhoudelijk verslag.
    Leuke variatie gevonden op het standaard voetbal.
    Wie zijn die "we" ? Noem eens wat namen van collega's. Ik mis jammer genoeg nog foto's van de kinderen, je activiteiten , van jou in actie etc. Graag bij de volgende mail??

  • 26 Augustus 2014 - 19:28

    Geert:

    vindt dat je het maar druk hebt met dat sporten en zo. zult nu wel aan gewicht afnemen. lijkt me wel een mooie en tevens leerzame stage. bent goed bezig. ben kei trots op jou. wens je verder nog een leuke en leerzame stagetijd daar op Tenerife. doe al je collega"s vrienden en bekenden daar de groeten van mij en tja het weer is hier bagger. 16 graden en 24mm regen op dinsdag 26augustus 2014.zou zeggen geniet van het mooie weer daar en nog een mooie leuke en leerzame tijd daar. Doeiiii

  • 28 Augustus 2014 - 09:46

    Desiree:

    Heey lautje

    Fijn om te horen dat het je goed af gaat. En heerlijk kunt genieten van het weer en lol kunt hebben met je collega`s.
    We missen jou wel hier. De verslagen zijn leuk ok te lezen.
    Ik ga ook maar weer verder mijn werk. Ze bellen mij alweer op. Dus ik moet gaan.
    Heel veel plezier verder. En stuur de zon ook een keer deze kant op. De zon is er nu wel maar voor even. We spreken elkaar snel weer. en doe je huisdier de groetjes van me ;)
    Ben trots op je!!

    liefs je zus Desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4993

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: