Werken afgelopen drie dagen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu Werken afgelopen drie dagen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van L-Senna Steeghs - WaarBenJij.nu

Werken afgelopen drie dagen

Door: L-Senna

Blijf op de hoogte en volg L-Senna

26 Juli 2014 | Nederland, Venlo

Werken in Noelia Sur in de avond. Dat bestaat uit een half uur mini disco voor de kinderen. De tweede activiteit op mijn eerste avond was het fotografen van mijn stagebegeleidster die de flamingo dans opvoerde. Was een hele mooie show om te zien. De volgende ochtend hadden we om 11 uur mini club voor de kinderen. Daarna rond 12 uur hadden we aqua gym in het water en daarna hadden pauze en om 14:00 uur hadden we sjeu de boulen rond drie uur waren we klaar. Heb de bus terug naar mijn slaapplaats gepakt en heb een middagdutje gedaan. Rond half 9 ben ik terug gegaan naar mijn hotel waar ik werk daar heb ik de mini disco gedaan samen met mijn collega. Na het dansen was een andere show eastern lady's show. Daarna was er een slangenshow die niet door ging omdat het licht uit ging van het hotel omdat er een apparaat gemaakt moest worden dat alleen kon als de stroom van het hotel eraf was. Nadat alles ben ik met de bus naar mijn hotel gegaan en ben gaan slapen. De volgende ochtend moest ik om 11 uur weer beginnen met de mini club. In de mini club hebben we bingo gespeeld en de winnaar heeft een certificaat gekregen. Na de mini club hebben we aqua pilatus gedaan met de gasten van het hotel. Na het zwemmen hadden we pauze. Na de pauze hadden we sjoelen. We waren met veel mensen bij het sjoelen dat was gezellig. We hebben de kinderen op verschillende manieren laten sjoelen. Bv. met de ogen dicht of alles tegelijk. Na het sjoelen ben ik met de bus naar mijn hotel gereisd en heb een middag dutje gedaan. In de avond ben ik weer terug gegaan. Dit was rond 8:30 uur pm daar zijn we begonnen met de mini disco. Na de mini disco was er een acrobatische show en na de acrobatische show was de slangen show van de dag ervoor. De slangen show was super om de zien. Mijn stagebegeleidster was bang voor de slangen hahaha. Nadat heb ik een taxi naar mijn hotel gepakt omdat de bussen niet meer reden. Ik was pas om 01:15 uur bij mijn hotel. De volgende dag was ik vrij. Ben toen naar het strand gegaan om een beetje zon te pakken maar die was ver te zoeken het is op moment erg bewolkt hier. In de avond ben ik gaan stappen met de dames die hier bij het hotel zitten waar ik slaap. Het was gezellig het uitgaan. Heb mijn duurste heineke ooit betaald maar liefs vijf hele euro's voor 0,33 cl voor een flesje. Echt nooit meer!!! De volgende dag was ik vrij ben met de dames eerst wezen winkelen en daarna naar het strand. Heb heerlijk weer gehad op het strand alleen rond de klok van zes werd het koud op het strand toen zijn we naar ons hotel terug gegaan heb een douche genomen en heb mijn verslag geschreven zoals hier boven. Nu weten jullie alles weer wat ik gedaan heb en is het tijd om te stoppen. Anders wordt de tekst te lang veel plezier met lezen hoor graag van jullie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Eindverslag

14 Oktober 2014

Week 12

14 Oktober 2014

Week 11

04 Oktober 2014

Week 10

26 September 2014

Week neuve (negen)
L-Senna

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4977

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Mijn eerste buitenlandsestage

Landen bezocht: